roadtogoal

Alla inlägg den 5 augusti 2017

Av roadtogoal - 5 augusti 2017 22:11

Idag bar det av till Norrköping. Uppstigning klockan 7 för att äta en stadig frukost med äggröra, yoghurt och två mackor med skinka. Kvart i 8 tog jag cyklen till macken för att hämta en hyrbil och strax innan 10 rullade det iväg mot Norrköping. Resan tog drygt 1h45min så jag var tidigt på plats så jag kunde käka och packa upp inför arbetspasset. 


Det var riktigt häligt väder med strålande sol, kanske lite väl starka vindar dock ;)

Totalt blev det 15 min uppvärming, för att sedan dra igång med 45+4min 1:halvlek och 45+4min i andra halvlek. Totalt hamndade jag på 8.23km Så dagens pass är avklarat med andra ord. Kändes mycket bra i kroppen, redan under uppvärmningen kändes kroppen påkopplad och redo. 


Nu har min lillasyster åkt hem så nu kan jag fokusera mer på att hålla igång träningen ordentligt. Jag kommer ha många matcher i veckan så det kommer bli mer fys än jag tänkt, men det är nog bara bra :) 


Så imorgon blir det fys!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Efter en mer eller mindre oklar ryggskada i slutet på januari i år så håller jag på att ta mig tillbaka i den fysiska form som jag då var påväg att uppnå. Mitt mål är att dela med mig av det jag gör och känner på vägen till mitt mål

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Augusti 2017
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards