roadtogoal

Direktlänk till inlägg 29 juli 2017

Seg dag

Av roadtogoal - 29 juli 2017 16:25

Dagen börjar med att jag vaknar av att solen skiner in och fyller rummet med värme. Jag är fortfarnde lite seg och har inte sovit jätte bra men känner mig ändå pigg och redo för dagen. Jag klev upp vid 10 tiden, käkade frukost och gjorde mig klar. Men så går någon timme och jag bara tvärdör i energi... Lägger mig i sängen och slötittar på film 2-3timmar inna jag tillslut tog mig upp och fick i mig lite käk, då piggnade jag till direkt. Så nu är jag i full gång, plockar och rensar lite grejer i rummet för att packa i ordning lite flyttlådor. Jag flyttar norröver i slutet av augusti så när jag får besök imorgon så tar pappa med sig lite grejer och ställer i förrådet hos honom. Så det kommer bli rätt tomt i mitt annars överfulla rum. 


Idag mår kroppen bättre och det blir ett pass för överkroppen ikväll. Men först ska jag fixa lite flyttkartonger :)



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av roadtogoal - 30 augusti 2017 13:01


Har vaknat flera gånger inatt av att behöva byta läge på kudden och dör varje gång blev det omöjligare att röra sig och när jag skulle kliva upp ur sängen känner jag den här såriga men ack så härliga träningsvärken i muskelgrupperna jag körde igår :)...

Av roadtogoal - 29 augusti 2017 14:13

Alarmet ringer 9.15 efter 8h sömn men jag tror kroppen behövde lite extra vila för jag kände mig inte helt utvilad så det blev en lång snooze till 10.30. Sen var det direkt upp, i med en banan och ta på sig träningskläderna och gå upp på en uppvärmni...

Av roadtogoal - 29 augusti 2017 00:05

Idag var det löpningen som kallade till mig så jag gav mig av till spårcentralen vi har vid 12-tiden där det finns 1.5km, 2.5km och 5km slinga. Det blev först 2.5km slingan i lugnt tempo som uppvärmning med lite olika rörelser, var 6-7:e klack i rump...

Av roadtogoal - 28 augusti 2017 18:33

Ojojoj, nu har jag varit borta ett tag och sanningen är bara att jag i början var för lat och till slut glömde jag bort den här bloggen helt...    Just nu håller jag på att förbereda mig för flytt från Stockholm upp mot Gävle, så jag vankar av oc...

Av roadtogoal - 11 augusti 2017 18:56

Veckan har gått fort känns det som. Träningen har gått helt okej trots att jag haft många matcher. Schemat har sett ut som sådan Måndag Match 90min 9.7km ensam Tisdag - Vila Onsdag Match 90 min (3x30) 10.95km team Torsdag - vila ...

Presentation


Efter en mer eller mindre oklar ryggskada i slutet på januari i år så håller jag på att ta mig tillbaka i den fysiska form som jag då var påväg att uppnå. Mitt mål är att dela med mig av det jag gör och känner på vägen till mitt mål

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<<
Juli 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards