roadtogoal

Alla inlägg den 30 juli 2017

Av roadtogoal - 30 juli 2017 16:28

Min första dag som 19år inträffar idag och den firar jag med mina småsyskon, pappa och farmor som stannar över dagen.

Den här födelsedagen är den första som jag vaknar själv och får fixa födelsedagsfrukosten själv. Det blev inget jättemärkvärdigt mer än att jag köpte lite skinka och gurka igår som pålägg och att jag drack juicen ur mitt favoritglas ?

Strax innan 11 kom sällskapet och vi åkte direkt ut mot Dalarö för att sitta vid havet och käka, men det blåste så förbaskat så vi åkte till en sjö i närheten där jag bor som ligger i lä. Det serverades tonfisk och räkröra på levainbröd, flädermousserat "vin" (alkoholfritt), mandarinlemonad och någon asiatisk köttröra/ihopplock som pappa gjort. Tyvärr glömde jag bort att föreviga lunchen i bilder?

Jag fick även paket från mina syskon, (hör och häpna)

Såklart ingick lite humor i paketet (?)
När lillebror gav mig sitt paket sa han att han behövde få tillbaka lådan som det låg i och det som va i... Jag trodde han drev och bara ville ha tillbaka lådan, tills jag öppnade den.

Skön som han är lillbrorshan så hade han lagt presenten i ena skon.

Av lillasyster fick jag en stor kartong med 15st portionspåsar saltade chips... Jag som inte äns gillar sådana chips...
Hon kommer stanna kvar hos mig tills på fredag så tanken var väl mer att hon skulle ha något att äta ?
#Tankensomräknas

Av roadtogoal - 30 juli 2017 01:16

Fan rent ut sagt, tiden går för fort, dygnet behöver fler timmar osv osv... Tror ni träningen blev av? Svar nej...
Jag hatar när det blir såhär men är så fruktansvärt seg. Vaknade sent, sovit dåligt, ont i kroppen, ätit dåligt och nu är klockan på tok för sent och jag har inte lyckats träna... nu måste jag skärpa mig! Om en månad har jag ett löptest som måste klaras och just nu känns det omöjligt att finslipa formen när kroppen inte äns klarar av att köra ett lättare fyspass utan att kännas som överkörd av en långtradare...

Skärpning!!!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Efter en mer eller mindre oklar ryggskada i slutet på januari i år så håller jag på att ta mig tillbaka i den fysiska form som jag då var påväg att uppnå. Mitt mål är att dela med mig av det jag gör och känner på vägen till mitt mål

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<<
Juli 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards